Sunday

Give away met Ddansk!

No comments:
 


Ik heb de handen ineen geslagen met Isabel van de leuke nieuwe webshop Ddansk 🙂 Je vindt in deze webwinkel kwalitatief goede en mooie producten die alles te maken hebben met wonen, koken en tafelen!  En...ik mag in samenwerking met Ddansk een Nur Tray Small High weggeven ter waarde van €30 in de kleur zwart of wit! Super handig om kleine objectjes in op te bergen, zoals oorbellen, snoepjes -- of gewoon als decoratie natuurlijk! Ik koos voor de Small High variant omdat ik de gebogen randen zo mooi vond.

Precies vier jaar geleden schreef ik al een artikel over het Deense merk Nur, dat ik toen net ontdekt had! Het was toen nog nergens te koop in Nederland en ik kocht deze prachtige kandelaren dan ook direct bij de maker: Maja Bøgh Vindbjerg. Kijk voor deze mooie producten en Scandinavische delicatessen zoals de Lakrids drop op Ddansk!

Hoe kun je winnen? Kijk snel op mijn Instagram- en Facebookpagina! 🙂 




Deze blogpost is gesponsord door Ddansk, maar je leest altijd mijn woorden en meningen. Bedankt voor het supporten van mijn sponsors, zij maken het voor mij mogelijk om te bloggen.






BewarenBewaren
BewarenBewaren

No comments:

Post a Comment

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff